Pakiety działają, jeśli masz ważne konto na usługi wychodzące i jeśli masz wystarczającą ilość pieniędzy na koncie.
Żeby korzystać z Internetu w pakiecie, musisz mieć co najmniej 1 grosz na koncie.
Żeby nie było problemów z pakietem video, musisz mieć w swoim smartfonie ustawiony automatyczny wybór rozdzielczości.
Optymalizacja pakietu video polega na dostosowaniu rozdzielczości do oglądania na smartfonie treści w serwisie YouTube. Rozdzielczość zostanie ustawiona na poziomie nie większym niż 480p, dzięki czemu obejrzysz do 3x więcej treści video niż w najwyższej rozdzielczości 1080p.
POLKOMTEL uprawniony jest do pobierania opłaty za Utrzymanie Numeru w sieci w wysokości określonej w Cenniku, Opłata za Utrzymanie numeru w sieci będzie pobierana od 07.02.2023 r. Opłata za Utrzymanie numeru w sieci będzie pobierana po upływie 30 dni (tj.720 godzin) od ostatniego wydatku na koncie Abonenta, jeśli w okresie tych 30 dni (720 godzin) suma wydatków nie przekroczy 5 zł. Kwota 5 zł uwzględnia:
- Wydania z Wartości konta łącznie min. 5 zł (MIN/SMS/MMS/Internet),
- Doładowania konta,
- Zakup usług/ pakietów (przy czym korzystanie z zakupionych usług/pakietów nie jest traktowane jako wydatek na Koncie Abonenta).
W przypadku nie wykonania żadnego wydatku wymienionego powyżej lub wydania z Wartości konta abonenta mniej niż 5 zł, Opłata za Utrzymanie Numeru w Sieci zostanie pomniejszona o sumę tych wydatków (np. wyniesie 1 zł, jeśli wydano łącznie 4 zł z Wartości konta Abonenta).
Jeżeli stan Wartości Konta abonenta na moment pobrania Opłaty z Utrzymanie Numeru w Sieci wynosi mniej niż wysokość tej Opłaty określonej powyżej, opłata jest pobierana w wysokości Salda Konta abonenta.
Włączona promocja „Rok ważności konta” nie zwalnia od ponoszenia opłat za Utrzymanie Numeru w sieci. W przypadku utraty ważności konta na połączenia wychodzące, opłata będzie pobierana z zablokowanych środków